Medoza (N) kommenterar 2 kohls plagg ^^

Jag är inte bra på att kommentera saker & ting bra, men jag kommenterar

rätt så mycket i min vardag olika saker & ting - men inte positivt.

Jag ser konsekvenser, negativa saker på allt & allting!

Det irriterar folk ofta, spec. de jag ofta ser dag in dag ut (=syrran) xP

Men jag brukar hålla det för mig själv oftast (jag är inte så hjärtlös heller), dock inte om någon önskar höra min kommentar, då får den tåla lite peppar.

Jag är en sådan person, jag kan inget för det & andra delen så är det min

åsikt jag får ha, fritt land ?

Så, nu ska jag kommentera två plagg jag ''stör'' mig på.

Det är inte så att jag tycker alla som köpt dessa är hjärndöda, utan alla har olika stilar &

det respekterar jag.

Jag har stött på en & andra som tyckt min stil vas asful.

Men jag brydde mig inte särskild mkt.

Så om du inte kan acceptera andras åsikter & kommentarer om saker & ting LÄS INTE VIDARE, tack.

Jag varnade er.


(Tack för tipset om blomman, Jessica)

Medoza's kommentar:

Som ni alla märkt är stardoll proffs på att göra allt & allting ful och  fulare

Till ett exempel, den här  jackan.

Ska det där föreställa en blomma?

Vid all respekt, jag har aldrig sett någon sådan blomma ..

Sedan hela settet med byxan = fult.

Ser mer ut som någon lossat ett stort skott på någon i cartoon tv serie & den gick genom en.

 

 

Medoza's kommentar:

Alltså kära nån, förstår inte hur den kan hamna bland mest köpta?!

Min medoll ser ut som att lida av fettma!

Usch, det bara ryser i mig.

Fulaste plagget hittills jag sett från kohls.


//Medoza


Kommentarer
Postat av: Julia

SVAR



Tack! Tja, varför inte . . . :D

HAHAHA, dog av garv när jag läste om den sista tröjan. Man ser ju ovanligt tjock ut i den . . .

2009-11-09 / 22:00:02
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: Julia

SVAR



Ingen aning heller :O Men jag tror att det var såhär; Du kommenterade en dag på min blogg när den var ny (du var min första läsare), och sen hittade jag till din och deasoline's blogg. Sen har jag följt den här bloggen sen du kommenterade min blogg, (den 19e juni). Haha nu är jag värsta fröken petig. :P



Kollade tillbaka till mitt & ert första inlägg, konstigt nog så skapade jag min blogg 4 dagar innan er. Vilket sammanträffande! x'D

2009-11-09 / 22:44:33
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: RosaSmurf

sen att ärmarna är lika lång som själva jackan ser bara fel ut x)

2009-11-10 / 00:00:03
Postat av: stardoll_tjejen

Jag tycker INTE att tröjan är FUL! jag har en sån och jag bryr mig för f*n inte!

2010-09-04 / 17:47:15
URL: http://djbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda