Medoza, Mellani, MeLL, Mellanika ..

Varför heter jag Medoza, varför kommenterar jag med MeLL ?
När jag kommenterar skriver jag MeLL & inte Medoza.
MeLL är en förkortning till Mellani/Mellanika.
Men de är inte heller mit IRL namn!
Så varför kommenterar jag med MeLL?
Jo, på nästan ALLA spelsidor kallar jag mig Mellanika/Mellani, och mina medspelare kallar mig Mell.
Namnet Medoza är inte världens finaste namn, men ett coolt namn.
När jag skapade mitt stardoll namn skulle jag heta efter en av gorgonerna, Medusa, hennes blick förstenade männsikorna & hon hade hår av giftiga ormar ...
Jag är en liten tolle som inte vet hur man stavar det då, så skriver hur man uttalar den, alltså Medoza xP
Lalala, Medusa kom ofta upp i olika serier jag brukade kolla på x''D



//Medoza

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha Powerpuff Pinglorna minns jag! Där fanns det en Medusa. :)

2009-11-15 / 17:50:16
URL: http://oychiel.blogg.se/
Postat av: Steffy

vad är ditt riktiga namn då :o

2009-11-15 / 20:15:43
Postat av: LilyLaia

Citerat; "fakenamn är till för latmaskar" 8D

2012-07-01 / 00:03:14
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda