Japansk humor!

Ett icke-stardoll inlägg skadar ingen väl? >_O
Jag kollade in mina gamla favorit markerade videos på Youtube, så hittade jag en video med en japansk komiker.
Engelsk översättning finns!
Även om man inte förstår japanska eller engelska, så förstår man skämtet! (första gången jag såg den fanns ingen översättning,  gapskrattade mig xP).
Tetris är ett gammalt men fortfarande älskad spel, men själv har jag aldrig gillat spelet (förstår mig inte på det), men dra in lite japansk humor & jag blir ett fan ♥


//Medoza


Kommentarer
Postat av: Miss_Hanessa

hahaha! Håller med, jag är heller inte ett tetris fan men med japansk humor blir det en skrattfest! xD

2009-11-07 / 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda