Jajaja, manuell proxy hit & dit!

Okej, många klagar på att de inte förstår hur man använder, vad det är, rädda att paja sin nya data (?).
För de som inte förstår, kolla under chatten.
Det är helt enkelt, är ni rädda för att använda proxy gör det inte då!
Men klaga inte på oss som sätter ut manuella proxy, utan den manuella proxy kan man helt enkelt inte få tag i de gratis sakerna!
Vi kan inget för att ni är rädda, förstått?
Har ni fortfarande inte förstått?
Om man kunde få tag i de gratis sakerna med en webb/online proxy, skulle jag ju helt enkelt lagt ut en!
Vi lägger inte ut en manuell proxy för skojs skull!
Ni använder proxy på egen risk, det står också på bloggen under chatten, händer något med er dator är det inte vi som står för det.
Egen risk.
Jag tar risken med att använda en proxy, vissa tycker det är farligt andra tycker det är rena skit snacket!
Men att klaga på OSS för att NI är rädda, är ju helt störd.

S
åhär till oss i en kommentar:

Men ni fattar inte!! Jag kan inte göra sånna där cp proxer eller vad faan de heter! ursäkta att jag låter ohyvlig men ni förstår ju inte att vissa har en nyare data/uppgratering och då kan man inte göra en manuell proxy! Så sluta säga att vi inte lkäser rätt! vi har bara en bättre data! FATTA

Bättre/nyare dator, ursäkta?
Vad har det med grejen att göra, vad vet du om vilken dator jag har, den kanske också är ny, tänkt på det?
Men att använda proxy har inget med att du har en NY eller GAMMAL dator att göra, du är ju bara rädd om din data, sedan vad ska jag göra åt det, äger jag stardoll.com på något sätt?

Nej, gör jag inte, jag bara driver en blogg med 2 andra tjejer för att ge er ett par tips om gratis saker m.m
Kan jag bestämma vad som ska vara gratis för svenska medlemmar och vad inte?
Proxys används för att kunna få saker som bara är tillgänligt för ett visst land.

//Medoza

Kommentarer
Postat av: Miss_Hanessa

Personen som la ut den kommentaren är lite efter...

2009-11-18 / 15:00:45
Postat av: minninina

Jag har en jätte ny data (fick faktist den för bara en veca sen) och det funkar hur bra som helst att ``fixa´´ manuel proxy och bara för att datan är ny är den inte bättre! Den startar om sig själv och hänger upp sig.

Jag ville bara säga att Medoza har rätt!

2009-11-18 / 17:30:11
Postat av: missemineem

de e ju konstigt att dom klagar på ER för sånt! den här datorn e ett halvår och går jättebra, men jag har aldrig fått till det med manuell proxy, det står oftast att klubbarna inte e tillgängliga ;)<3 TACK för att ni gör den här bloggen, stardoll har blivit så mycket roligare!

2009-11-18 / 18:15:29
Postat av: elin

hej jag vet hur man andvender en proxy men vad heter sidan man ska gå in på? snälla snälla hjälp miiiiiiiiiiigggggggggggg :((((((

2009-11-21 / 15:32:44
Postat av: annie

2009-11-24 / 13:45:05
URL: http://[email protected]
Postat av: elmaanja

snälla snälla snälla ge mig ge mig :D <3

jagt älskar errrrr !!!!!!!!!!!!

2009-11-28 / 20:23:19
URL: http://85.113.226.66 Port: 8
Postat av: Tisa

.....

2010-02-11 / 10:59:22
URL: http://stardoll.se
Postat av: elin

snälla

2010-02-21 / 15:27:45
URL: http:// stardoll.com
Postat av: pssss

hallå säg bara hur man får manuell proxy!!!! Vad vill ni att vi ska bygga för er för att få en manuell proxy eller Gå iställlet till the stardoll insiders bäst när man behöver det mest

2010-03-17 / 15:06:54
Postat av: Evelinavivvi

jag fattar inte hur man får tag på den här manuelle proxyn? kan ingen skicka http:// adressen?

2010-03-26 / 16:50:35
Postat av: meily.4666

manuella proxys

2010-04-10 / 14:41:28
URL: http:// 94.136.55.208 port 3128
Postat av: meily.4666

hej hej ääääääääääällllllllllllsssssssssskkkkkkaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr ssssssssttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrddddddddddddddddddddooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll



gyttyhgbtgbf

bvgf

brt

grgr

ghh

hg

hh

hg

g



g

g

g



ggg

g

gg

g

g

grg

rsg

trhrhyhbnnh

h

h

2010-04-11 / 13:08:01
URL: http:// 94.136.55.208 port 3128
Postat av: dionluy

men om vi provar så får vi inte grattis sakarna

2010-05-01 / 12:55:19
Postat av: Kramizar

Jag vill bara säga att medoza har rätt:)



(Tyckar jag i alla fall)

2010-08-14 / 19:41:07
Postat av: Anonym

det är fantastiskt här!! jag gillar mest RosaSmurf,hon får jätte jätte många besökare varje dag men hon svarar nästan på alla! ÄLSKAR DIG ROSASMURF!!! men jag älskar också alla som har jobbat och gjort den här bloggen! Hälsningar till alla! och ett stort stort stort stort tack till RosaSmurf!!!!!

2011-11-21 / 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda