Jag köpte ..








Det finns beskrivningen längre ner ^^
Det finns saker som är för 5 SD & under, så ni kan köpa med er Play & Earn också!
Jackan jag har på mig (på bilden)--->
Kostade ynka 6 Stardollars, köpe med min Play & Earn, så blev bara 1 Stardoll.
Billigt & fint också!
Jag vet tyvär inte om det bara är superstar medlemmar som kan köpa dessa designs, men tror det är till både superstar & icke-superstar medlemmar ^^
Längre ner i inlägget kommer jag lägga upp de designs som finns att designa.



Men här kommer beskrivningen igen:

- Du ska använda en manuell proxy

- Adress: 208.53.168.169 Port: 8080

- FUNKAR BÄST I INTERNET EXPLORER, FIREFOX SUGER PÅ MANUELL PROXY & STÄNG AV ALLA COOKIES*

- Tänk på att du använder en manuell proxy,
så det kan
hända att det blir segt! - Sök på stardoll.com, logga in. - Klicka på: Design (längst upp)
- Sedan klickar du på Moxie ''affären'',
vänta på att sidan ska ladda klart.
- Kör på, nu kan du börja designa!








//Medoza

Kommentarer
Postat av: Wican

Jag testade att göra utan sån där kodning via verktygsinställingsgrej , du förstår. Jag fick sakerna iaf. Men designa kunde jag inte :/

2009-11-09 / 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda