FEL - lite sent att svara, men såg det inte förrän nu xP


Sorry, svarade inte förräns nu eftersom jag inte såg det + att det står på förklaringen .

Därför upprepade jag mig alltid ''Läs igenom texten igen så förstår du''.


Men aja, gjorde en bild till det:


Jag trodde absolut inte att något skulle kunna missa detta ↑

Men men ...

 

EDIT: Detta är menat till Firefox & Internet Explorer användarna,

för det finns bara förklaring till de.




!!Namnet synns eftersom det inte är personens stardoll namn & på det

vis kan inte någon kontakta henne & göra henne skada i vilket fall om helst!!


//Medoza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att vissa kanske har safari, då är det Redigera > Inställningar.

2009-11-07 / 22:34:37
Postat av: Jessica

Tänk bara på att alla kanske inte har framme meny-raden i Internet Explorer ;)

2009-11-07 / 22:42:39
Postat av: Emme<3

jaa tack! Dom skriver som om ja e fett efter men jag har en nyare uppgratering och då är de i sidan... fattat?

2009-11-08 / 17:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda