Svar ..

Svar på ett par frågor:

Hur kommer man till en proxy?

- Jag tror du menar manuell proxy?

Finns redan svaret på vår blogg, (jag uppdaterade inlägget idag):



Ja, först klickar man väl på vertyg och jag hittat ej instälningar
de kommer bara någåt inställningar för nätfiskefilter

- Kolla svaret jag gav ovan, som sagt, jag la till 1 ny bildförklaring till både internet explorer & firefox.

Förstår inte vad du menar med nätfiskfilter, printa gärna en bild & skicka in den så kan vi hjälpa dig mer.

 



Jag undrar om det finns nån gratis smink? Jag vet att du lade ut en om det men det funakri nte bra med manuell i min data så..

- Gratis smink finns inte just nu, vi lägger upp det då det kommer upp något gratis!

 



Det kommer bara upp att sidan inte kan visas,alltid,oavsett webbläsare eller server.Normalt?Finns det lösning på problemet?

- Manuella proxy slutar funka ibland, eller så behöver du förnya sidan flera gånger.

Sedan finns det ju de webbläsare som är urdåliga när det gäller manuell proxy, Internet Explorer är bäst när det handlar om proxy's vad jag vet!

 

 



Jag har verkligen gjort allt jag kunnat för att få barbieperuken, men det funkar inte! :S

[EDIT] - Som sagt, vissa manuella proxy's slutar funka ibland & sen funkar igen eller funkar aldrig igen (vet inte varför).
Ska kolla om det finns en annan manuell proxy för att få håret  & kudden!

Visst de slutar funka ibland på samma konto, MEN det finns en lösning, på din dator kan man ju göra ett GÄST konto, gå in i gästkonto en stund & gör därifrån, så funkar det!




Hej, jag har en fråga! Är proxy olagligt?? Vill jätte gärna vet!

Tack på förhand<3

- Jag googlade runt lite, det stod överallt lagligt, lagligt osv.

Så, jag tror det är lagligt ^^

 


 

hej!!
asså kan man få virus av proxys och vågar man testa änns??
asså ja vill ha barbieperuken men vill inte få nåt virus eller att datan går slöare!
svara gärna till mej på stardoll
kram chokladdroppen

[liten EDIT]
- Visst vågar man, jag gör det alltid.
Mjooh, man får ju inte virus av de eller vissa kan.
Ibland kan online proxys var hackade & då fanns det virus, som myproxy.ca en gång var.
Sedan beror ju på antivirus program osv.
Vissa datorer har enklare för att bli smittade då de är utan skydd.
Men hittills var jag den enda som blivit smittat & det av ren dumhet, jag
googlade runt, tryckte på en okänd proxy & fick virus (det är största felet, gå aldrig in i okända proxy's!).
Vet inte nån läsare här som fått virus av nån proxy vi lagt ut än!
Men man KAN få virus som sagt, det är inte helt omöjligt!
Men som sagt, vi står inte till för skador som kan uppstå på era datorer, om ni använder proxys gör ni det på egen risk, står också på bloggen i menyn!



!!OBS OBS!! Googla alltid om ni är osäkra, eller använd sidor som wikipedia.org
Svaren jag skrivit är från vad jag fått reda på, de kan också inte vara till 100% säkra.
//Medoza


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svartet!!!

2009-11-19 / 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda