Deltävling 3!

Okej ...
Nu får ni tävlande visa vad ni går för! (;
Det finns inget tema!
Försök få fram din egna stil genom outfiten, det är allt jag begär.
Neeeej, jag struntade inte AAAALLLS i temat p.g.a. idé pch tids brist!
Hah.
Till de följande tävlingarna har jag i alla fall idéer, det lovar jag (: Men ingen av dem kändes liksom "rätt" just nu, jag vill spara på dem lite ...
Sluttemat kan ni antagligen gissa redan nu, om ni funderar lite ...!

Okej, då får ni sätta igång!
Det är nu det gäller.
Den här gången kommer jag också att publicera de outfits jag gillade mest på bloggen sedan, så gör ert bästa!
// DeaSoline

PS. Jag vill ha in bidragen under ikväll eller imorgon!

Kommentarer
Postat av: shams99

jag e klar och det e i sida 9

2009-11-11 / 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda