Gratis hund skål!


Jag tycker något är skumt, jag behövde ingen manuell proxy
för att bli medlem i klubben, jag la först proxyn sedan tog jag bort den & ''sökte efter klubben''
 UTAN manuell proxy O_O

FÖR ATT FÅ SKÅLEN, GÖR SÅ HÄR (Intermet Explorer):

1. Tryck på: Verktyg > internetalternativ > Anslutningar > LAN-inställningar 

2. Sedan kryssa för:  Använd en proxyserver för nätverket ...

3. Efter du gjort det, så har du väl redan 
märkt att det finns en liten ruta bredvid ordet 'adress',
 skriv in:  88.208.222.14

4. Och  bredvid, port: 80

5. Sedan klickar du på OK

6. Efter du klickat på OK, kommer datan bli super slö, så ha tålamod 
med att sidan på steg nr 7, kommer upp!

7. Sedan sök eller klicka direkt på länken nedan:
 http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1369300
,

8. Sedan finns det ett paket i din suite!

« MEN GLÖM INTA ATT AVINSTALLERNA PROXYSERVERN DU!!!
ANNARS KOMMER DATAN STANNA SEG!  »


Kommentarer
Postat av: love_mee97

jag älskar den här bloggen!!!

Postat av: lisa199se

Skriv ditt meddelande här!

2009-09-12 / 16:35:13
URL: http://stardollzerosv,blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda