Going camping ... be back soon!

[DeaSoline skriver]

Haha, tänkte göra det här inlägget först i morgon, men så
laddade Medoza upp de här underbara bilderna och så var jag bara tvungen att göra det nu! X'D
Ja, som ni ser på rubriken och bilden - jag ska ut och campa (lr ngt liknande, i alla fall!) på läger.
Kommer att vara borta nästan hela nästa vecka utan tillgång till dator
- så ni underbara läsare och Medoza får klara er utan mig då! 

Haha, som Medoza skrev i ett inlägg i Sweden-klubben,
jag ska försöka låta bli att bli uppäten av björnar eller attackerad av ilskna ormar och insekter!
Det ska jag verkligen, för annars vore det ju väldigt synd om bloggen ...
Och om mig ... X'D



Gott gott med mat och ...
Haha, nu flippar jag ut och får en skrattattack, på grund av ... Hm, inget! X'D
Tja, jag ska försöka ha det så roligt jag kan, men ...

Hahahaha X'D



Eld ... Naajz! Ska försöka att inte tända eld på hela skogen! X'D
Okej, jag tror ni har fattat poängen nu - jag kommer att
vara borta nästa vecka!





Pussar och kramar, kommer sakna er så himla mycket, alla!
Ja, himla mycket! Mer pussar och kramar! (:
Xoxoxoxoxoxo // DeaSoline ;D




PS.
Skriver kanske något inlägg i morgon ännu,
om jag inte har fullt upp med att packa!
Kram kram kram igen! ;D
Äh, nu ska jag inte skriva mer onödigt ...
Men ha det så bra här utan mig!
En sista kram! X'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda