För att få hunden + huset!


Du behöver ingen proxy här!

FÖR ATT FÅ HUSET:
1- Gå till "Mitt konto" och välj "Inställningar". Där kan du se ditt Användar-ID

2- Skriv ditt ID nummer efter ''=''  på länken nedan:
http://www.boomerangtv.co.uk/awards/pet-awards/index.jsp?userid=

3- Fyll i falsk info & du kan ladda upp en falsk bild osså!


FÖR ATT FÅ HUNDEN:

1- Gå till "Mitt konto" och välj "Inställningar". Där kan du se ditt Användar-ID

2-  Skriv ditt ID nummer efter ''=''  på länken nedan:
http://www.boomerangtv.co.uk/awards/virtual-puppy/index.jsp?userid=

3- Ladda ner spelet, efter du kommer till ladda ner 
'Adobe Air', klicka på forsätt & sedan avbryt den!


(jag testade flera gånger, tills jag fick den, men jag sparade den
 istället så funkade det för mig, ett tips från mig: Testa båda ^^)

TADA, NU BORDE DU HITTA GREJERNA I DIN SUITE!


//Medoza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda