Vi är inga idioter, heller ...

godkänn mig annars! om Lalaala ..:
eran blögg e ussel det ska ni vetta stänga av bloggenn för ananrs kommer ni få otur. och tro mann heter medoza låterr somm medusa och deasoline låter danskt efast du e från finland men pratar svenska eler man blir helt yr och rosasmurf smurf e du inte klok mer än 11 år e du och har namnet rosaSMURF e du serös eller!? ni e knäppa!!!!!
IP: siffror


- om -:
IP: siffror




Så enkelt var det att bevisa vem som skrev den kommentaren!
Kollade IP-numren på några som hade kommenterat senast, och hittade nästan genast den rätta.
Har raderat ut en del här - IP-numret, namnet, vad hon skrev i den andra kommentaren, vad inlägget hette.
För att inte hänga ut någon, även om jag har rätt stor lust att göra det den här gången. Det skulle antagligen förändra folks syn på dig, och det vet du helt säkert!
Men jag vet mycket väl vem du är, så du kan lika gärna sluta.

Som jag sa, vi är inga idioter.

Trots att året börjar med ett lite tråkigt inlägg så ska jag ändå säga
GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅR!!!!!!!!! ♥
Nu är det 2o1o! :DD

Myspace Graphics

// DeaSoline


Kommentarer
Postat av: RosaSmurf

Personen borde i alla fall fundera på att ta några extra kurser i svenska så att vi alla hade kunnat ta del av denna idiotiska kommentar. :)

2010-01-01 / 01:10:58
Postat av: bamseeee 8D

Vem var det då? Haha.

2010-01-02 / 03:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda