Tävlingen - AVSLUTAD




NI SOM VANN, SKRIV I MIN GÄSTBOK VAD NI VILL HA
+ VAD NI VILL HA REKLAM TILL!

[MIN GÄSTBOK]

  • NEDAN SER NI VEM SOM VANN!
  • STORT GRATTIS TILL ALLA SOM VANN!

NUMMER 1:
Tävling: Utlottning
Pris: 3 SD (=Från Gift shop eller möbeler) + Ens reklam
  • Vinnare: ..Love..Angel..
Fått sitt pris än: [JA]

NUMMER 2:
Tävling: Gissa vilken kakel jag tänkte köpa till min suite
Pris: 5 stycken kakel (bild nedan):

  • Vinnare: elejs
Fått sitt pris än: [JA]

NUMMER 3:

Tävling: Gissa om Medoza dansar/dansade balet
Pris:


  • Vinnare: Frida_prinsessa
Fått sitt pris än: [NEJ]


NUMMER 4:
Tävling: Julrim
  • VIKTIGT, VIKTIGT, OM DU INTE VILL HA DEN PRESENTEN,
  • - FÅR DU VÄLA NÅGOT ANNAT FÖR 5SD!
Pris:

  • Vinnare: Pettzgirl
Fått sitt pris än: [JA]

GOOD JUL! ♥
//MEDOZA

Kommentarer
Postat av: elejs

Wihii!!

2009-12-29 / 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda