Få in ca 100 Stardollars

Igår skrev vi om en gratis klänning man
kunde få om man går med i tävlingen.
Det handlade sig om en RARE plagg, som såldes extremt dyrt & som fortfarande gör det.
Vissa vet inte att det finns trix & knep att få denna klänningen gratis *de lever på stenåldern*,
det är bara skrattretande.
Det jag gjorde var att sälja denna gratis klänningen för 42 STARDOLLARS, den såldes *JIPPIE*.
Men jag får inte nog av 42 Stardollars, jag går & söker efter just samma klänning som jag just sålde, köper den för 5 Stardollars, vips, hade jag en ny att sälja, den såldes för  22 SD.
Jag tänkte ''Vad enkelt att få in pengar med den här otroligt fula klänningen, att de finns folk som köper''.
Menmen ..
Jag köpte EN TILL för 5 Stardollars, sålde den för 25 Stardollars.
Och nu, har jag köpt EN TILL för 5 Stardollars.

Jag kan bara säg, lätt förtjänade pegar minsann!
Snabba på, sälj er fula klänning, innan dessa stenålder människor vaknar upp!

Mina senast sålda plagg:

//Medoza


Kommentarer
Postat av: hilary-2007

jag sålde min för 44 (45) :D

2009-12-05 / 17:24:43
URL: http://stardoll-blogg-love.blogspot.com
Postat av: magdalena

fett nice

2010-03-01 / 09:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda