Play & Earn köp & Ingen julkalender (?)

Ett helt random inlägg som jag gör i brist på annan sysselsättning.

Vi börjar med "dagens play & earn köp".
Något jag bara kom på att göra då jag såg de här grejerna i Starplaza.
En grej för non-ss och en för ss, som kan vara värda att köpa för sina Play & Earn pengar (;


Båda 2 grejerna kostar alltså 5 stardollars.
Royal t-shirten för non-ss, men enligt mig var den riktigt snygg trots det, och funderar på att köpa den [;
Klänningen för ss och priset var ju riktigt billigt om man jämför med andra ss-klänningars pris, så jag köpte den direkt ... (:

Och sedan till ämnet "ingen julkalender".
Hittills har det inte dykt upp någon på Stardoll, men så dök den här grejen upp i Starplaza och då blev jag lite fundersam på om Stardoll planerar något ändå?


Eftersom, det är ju en julgransprydnad för 2 stardollars för non-ss, och dök upp i STARPLAZA i stället för i Minishoppen.
Nåja, vi får väl se hur det blir ... Vi lovar att meddela er om det dyker upp en kalender! (: Så klart!

Kram, DeaSoline

Kommentarer
Postat av: Anna :)

jag undrar också det mycket märkligt , jag blev kätte förvånade vill e ju ha en julkalender , men hoppas den kommer imön :)

2009-12-01 / 17:13:47
URL: http://annakallasen.blogspot.com/
Postat av: EmoBella

Kalendern har kommit, och den guldiga grejen är första saken.

http://www.stardoll.com/en/magazine/calendar/christmas.php

Postat av: coverboy1234

hej jag har hittat gratis monarce saker först kolla jag i mitt rum nåågot stämde inte jag zooma in på en sak jag hitta en tiger kudde det händer varje månad på lördag kolla noga

2011-04-23 / 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda