Min egna födelsedagspresent till mig (;

Helt random inlägg

Köpte SS (trots att det kostar hela jäkla 6€ för en månad - herregud. men man får ju trots allt 2oo stardollars) till mig själv som en liten födelsedagspresent och sedan passade jag på att köpa en massa random grejer i StarBazaar.

'

Äääälskar den där klänningen i guld, Adriana-dressen (den långa i vitt med svart krage o bälte) och DKNY-tröjan!
Är rätt nöjd med mina inköp - det gick bara åt 24 stardollars till alla dessa saker sammanlagt! :DD♥ Eftersom alla grejjerna kostade 2 stardollar styck! (:

Kram, DeaSoline

Kommentarer
Postat av: MeLL

Toppen köp, 2 SD styck ;O

2009-12-11 / 12:30:21
Postat av: alma

du kan verkligen fynda

2009-12-11 / 14:14:33
Postat av: Anonym

Hur tusan lyckades du hitta dom grejerna för 2sd styck? xD

2009-12-11 / 14:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda