JASÅ?

Jag får väl skriva ett svar här i och med att jag inte vet vem du är.


Chatten på stardoll eller på bloggen?
I alla fall, chatten på stardoll försöker jag svara i så ofta jag kan. Men sen chatten uppgraderades så har den blivit konstig för mig. T.ex: Om jag är på Min Sida och någon skriver till mig och jag sedan går till Klubbar, då försvinner medellandet och jag hinner inte läsa det. Men jag försöker verkligen vara uppmärksam.

Gästboken/Kompislistan
Gästboken svarar jag i, däremot kanske jag väntar 1 dag eller mer innan jag svarar. Och jag har aldrig raderat någon som skrivit varken något positivt eller negativt i min gästbok. Ingen som jag redan är vän med har jag raderat.


Sen vänner förfrågningar är en sak för sig. Får läskigt många sen jag började blogga här, och de flesta är utan text och har därför nekat ett antal såna... Har ingen aning om vilka alla är! Och jag har övervägt att radera alla vänner och börja om för att få ordning på det.


Själv vill jag nog inte kalla mig en falsk typ för jag ser inte vad som skulle vara falskt med mig?

# RosaSmurf



MEDOZA; Tjejen bara försökte testa oss:

 


Kommentarer
Postat av: Miss_Hanessa

Usch, jag fattar inte att just så många nu börjar klaga på eran blogg bl.a. Och om nåt är fel behöver man ju inte göra en så stor sak av det, ta det på ett bra sätt som en mogen människa skulle ha gjort. ;)

2009-12-26 / 11:03:27
Postat av: MeLL

ÄTA RÖMPAN PÅ PERSONEN!

2009-12-26 / 11:04:31
Postat av: s.b.b.girls (s.girl)

fattar inte att de gör så men rosasmurf medoza och desoline e väldigt snälla personer som jag shams99 vet.

2009-12-26 / 11:43:35
Postat av: Detvarjag

De var jag som gjorde de, ja ljög om allt för att se om ni är uppmärksamma om alla som skriver kommentarer jag älskar värkligen eran blogg, förlåt mig.



2009-12-26 / 17:55:06
Postat av: Rim♥

Hur lägger man in en MeDoll man har stylat på tinypic, asså hur kopierar man bilden . /Amorali

2009-12-26 / 18:10:18
URL: http://rimaljaderi.blogg.se/
Postat av: JooNNa

personen kanske inte är mogen? x)

2009-12-26 / 18:15:32
Postat av: Miss_Hanessa

Personen har erkänt. Bara så ni vet! ^^

2009-12-26 / 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda