Fina julrim från läsare!

Glömde lägga upp de före jul, menmen ..
Hoppas jag inte glömde någon, imorron/efterimorron/efterefterimorron får alla
som skickade in en rim något litet!
++ En kommer vinna rim-tävlingen ;D




Här får du nått fint som lyser,

när du sitter ner i soffan och myser,
För detta ska du ha respekt,
annars får du ha det släckt!
Av: Sari_cicek



Nu är snart julen här
med stress och jäkt vad nu allt innebär.
men tomten is still going strong
för han överlever julen varje gång!
Av: ..Love..Angel..



Ära vare gud i höjden,
detta har jag gjort i slöjden!
Av: Fiilippaa & Natta-loie



Snön nu i backen står, därför detta du nu får.
Så du kan åka dagen lång,
jag lovar du kommer andvända det mer än en gång.
Av: Kaimok


Tomtefar, Tomtefar , Tomtefar.
Mycket att göra innan jul. Det tycker han är kul.
Till barnen han ger klappar.
Barnen tackar, för sina klappar.
Av: Kax.maja



Ha den på ryggen, axeln eller handen.
Men bara inte på tanden. ;P
(en väska?)
Av: lillajag_96



Snart är det jul,
Det är väldigt kul.
Julen är det bästa jag vet,
För då får man mycket paket.
Att baka lussebullar och pepparkakor är kul,
Det gör jag varje jul.
Jag ska köpa paket till mina vänner,
och till alla andra som jag känner.
Mormor och morfar gör god julmat,
Dem lägger upp den på fina fat.
Efter maten kommer tomten med paket,
Det är det bästa jag vet.
Av: Pettzgirl

Jul är nu,
Jul är snart
Och tomten kom med väldig fart
Att komma, att ge fina klappar
Leka Star-Wars med isens tappar
Av: MissEmineem



Se allt snö som marken bär
Nu vet vi att julen snart är här
Se alla stjärnor i denna mörka natt
Åh, vad gott det ska bli med en nybakad
lussekatt!
Av: AnkPanda

//Medoza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda