DeaSoline's favoritaccessoarer & smink på Stardoll!

Vissa känner ni antagligen redan till ...


1. "Nördglasögonen". Har alltid älskat sådana (Både IRL och på Stardoll) [; Haha!
2. Sephora-mascara (för tjockare ögonfransar). Den använder jag alltid, utan undantag.
3. Den svarta "hårrosetten". Första köpet jag gjorde då jag blev ss första gången! Tkr den är så himla söt ♥
4. HB-örhängen i flera färger. Love them!
5. Den ljusblåa hårfärgen! Vet faktiskt inte varför jag tycker så mkt om den, men det gör jag.
6. Brun kajal från Sephora. Den ser så "naturlig" ut, mkt finare än alla eyeliners!
7. Pärldiadem. Så enkelt, men samtidigt så snyggt.
8. Födelsemärket. Perfekt att använda till alla medolls, kan placeras typ var som helst.
9. Den lilla guldringen. Har den ofta just på underläppen, eftersom jag tkr den är snyggast där. Gillar att man kan placera den nästan var som helst, precis som med födelsemärket.
1o. Lösögonfransarna. [Men som ni ser så passar de inte alls ihop med ögonen jag använder just nu ... ;P] Har man inget smink så är de perfekta! Men i så fall tkr jag man behöver flera lager, det ser så konstigt ut bara med ett.

Kram, DeaSoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda