Svaret på en fråga till + Ett litet meddelande

Emmisemmiss på stardoll:
jo jag vet att ni har stängt frågestunden men jag undrar en sak om er;D Känner ni varandra i värkligheten? :)

Deasoline's svar: Den här frågan tyckte jag att var värd att svara på. 
Känner jag och Medoza varandra på riktigt? 
Svaret är nej. 
Innan vi startade bloggen hade vi aldrig ens talat på Stardoll, vi hade
ingen aning om vem den andra var.
Om ni vill veta mer om det så kan ni läsa presentationen till klubben om
Stardoll-Zerosv på Stardoll, som Medoza äger. (:
(Klubben heter Stardoll-Zerosv, kategori annat. Ni kan också klicka på "Bli klubbmedlem" här på sidan så kommer ni till den.)


Sedan ska jag också klargöra en sak för er som har kommenterat "Det funkar inte, blablabla ..." på gamla inlägg om gratis saker:
Det funkade då vi satte ut dem, men nu har det ju gått en tid, så då funkar det inte längre. 
Så snälla ni, tänk på det! Det som står i de gamlare inläggen gäller ofta inte längre!

// DeaSoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda