Frågestund avslutad ...

Ingen verkar vara riktigt intresserad av att få veta mer om oss ;P
Så jag (DeaSoline) stänger frågestunden nu.
[Men om ni ännu har någon fråga som ni vill ha svar på, skriv den bara i en kommentar så får ni kanske svar.]
Vi fick in bara 2 frågor, men dem ska jag svara på nu!




Emmisemmiss:
Hur hittar ni alla gratis saker?? ,ni behöver inte säga exakt om ni inte vill! :D


Deasoline's svar: Själv hittar jag dem oftast genom olika Stardollbloggar (både genom inläggen på några olika bloggar, och genom att läsa kommentarerna på The Stardoll Insiders) eller så genom olika klubbar.
Fast för er andra är det ju enklast att bara kolla in Stardoll-Zerosv! (;


Medoza's svar: Det är väl inte svårt att missa att i forum på
stardoll börjar alla prata om de olika gratis saker ^^
Sedan också har jag lagt in en amerikansk (?)  kod i manuell proxy
i firefox så kan också se ett & andra grejen som ni andra som inte använder proxy inte ser :P
Tog bort den idag eftersom slutade funka O_O
Sedan så bombas alla stardoll bloggar med de senaste gratis grejerna,
så där kollar man också som Deasoline sa om man missar något i forumen ^^
Och sedan genom stardoll medlemarna ^w^
Inte för att glömma -
upptäcker man också själv ibland!




lekpek:
När Började ni med bloggen??
Är bara nyfiken^^

Deasoline's svar: 14 juni 2009

Medoza's svar: En dag före min födelsedag - alltså 14 Juni/2009!




emme:
hej! Jag undrar den där hamonock klänningen (skyltdocka) får man sånt varje
 dag på stardoll eller jag fattar inte det?

Medoza's svarNej, man får det inte varje dag på stardoll,
det kommer upp ibland bara ^^







Kommentarer
Postat av: sitora

hur kan man hitta disney tv i sin suite eller nåt sånt

2009-08-09 / 13:54:13
Postat av: sitora

hej hur hittar man disney tv i sin suite eller nåt sånt?

2009-08-09 / 13:56:06
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: sitora

hur kan man hitta hannah montana grejer och kläder

2009-08-09 / 18:45:39
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda