Ett par frågor med svar från stardoll - Medoza kommenterar!

Jag tog ett par frågor med svar från kategorin 'Hjälp' på stardoll ...


→ Medoza: Stardoll borde verkligen uppdatera, den nya
catwalk ser inte ut som bilden på stardoll visar!




→ Medoza:  En fråga som ofta kommer upp i forumer av klagade non-ss (oftast) 
 - där har ni svaret varför det inte är gratis!




→ Medoza: Så orättvist ...





→ Medoza: Där har ni beviset från själva stardoll admin,
det funkar inte så sluta skicka sådant skräp!




→ Medoza: Haha, jag visste inte att jag hade Flash Player eller
att det inte gick att spela på stardoll utan Flash Player O_O'
Men iaf. för er som inte har det: www.get.adobe.com/flashplayer/




→ Medoza: Under bara 10 sec Ò_Ò




→ Medoza: Aol är en webbläsare ?! :O
Aol heter också en katalog med olika resor, eller?



Där var det slut, för er som undrar så är vi snart klara
med bloggen, vi ska bara lägga till en meny och fixa ett par problem med bloggen!
Vi har inte uppdaterat bloggen på senaste dagarna, men efter vi är klara
med ''bloggens nya look'' så kommer det vara som förr!
Sedan har jag en liten (jätte liten, så förvänta er inget!) överraskning
till Deasoline, själva Deasoline har inte än sett den!

//Medoza

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad är det för liten överraskning åt Deasoline? ;D

2009-08-03 / 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda