CG fuskare

Nu känner jag mig tvungen att göra ett inlägg om det här, för jag börjar bli riktigt irriterad!
Folk betalar för folk ska rösta dem till cg (covergirl) - ger superstarkoder, presenter och allt möjligt sånt. 
Det värsta är inte det, det är att vissa av dem faktiskt blir cg! Har sett 4 stycken som har skrivit sånt och blivit cg dagen efter! Och det är säkerligen ännu fler som har lyckats med samma sak! 
I dag blev jag så otroligt irriterad på det, så jag skrev ett litet inlägg i gästboken som tillhörde en som hade skrivit en sådan grej. [Vem det var säger jag inte, det finns många som gör så, och det känns inte rätt att bara nämna en av dem.]
Ja, att betala för att bli covergirl är ju helt och hållet fusk, då är man ingen riktig cg! Eller vad tycker ni?
// DeaSoline

Kommentarer
Postat av: Sadia

Håller med dig !

2009-08-04 / 18:35:08
URL: http://sabbebast.blogg.se/
Postat av: Chearli

Håller helt klart med dig, det är ju fusk...

2010-07-17 / 08:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda