Sista inlägget.

Det här blir mitt sista inlägg på Stardollzerosv. För vet ni vad? Jag börjar om på ny kula med en alldeles egen blogg om Stardoll! Är superexalterad över detta, och jag hoppas att ni kommer finna ro i att det finns en ny blogg om Stardoll, zerosv utbyte. Bloggen heter Stardoll Rebels - inte svårt att lista ut länken. ;-) 
Skillnaden på Stardoll Rebels och Zerosv är att SdR blir en mer personligare blogg där jag skriver om mina tankar och mina åsikter. Ni kommer att få se outfits, inspiration, annat mode, makeuptutorials och självklart kommer ni att få läsa om de senaste nyheterna. Bloggen kommer antagligen bli ganska lik Zerosv - men med touch utav B.L. Låt oss säga att StardollZerosv byter adress. 
 
Ps. Får vi in de gamla skribenterna igen får dem  förstås också skriva på SdR! 
 Mvh B.Lawless

Kommentarer
Postat av: Lillelilleskutt

Blir faktiskt väldigt överraskad när jag såg detta inlägget! Well, det blir spännande att se följande som händer. ^.^

Svar: Totally!
stardollzerosv.blogg.se

2013-10-21 / 22:00:10
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Anonym

vad är sdr? Är det typ stardoll zerosv?

Svar: StarDoll Rebels
stardollzerosv.blogg.se

2013-11-17 / 12:38:20
Postat av: ..

ska ni lägga ner denna hära bloggen? den är riktigt död...

2013-12-14 / 18:12:44
Postat av: Josefine

Pjuuh. Jag blev lite rädd där ;)
Älskar din blogg!

Kram Josefine

2014-02-13 / 10:22:30
URL: http://www.enifeso.blogg.se
Postat av: NennoRed

Kan jag få börja blogga här Stardoll:NennoRed

2014-03-08 / 15:54:07
Postat av: mollylolly-87

Vad kul! Jag har också en stardoll blogg, kika gjärna in på den --> www.nattstad.se/stardollisfashion

2014-06-16 / 14:03:40
URL: http://www.nattstad.se/stardollisfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda